Kizalr bugün bir haftalık olduk şükür sadece eve geldiğim gün banyo yapmıştım cuma günü dikişlerim iyi olduğunu söyledi doktor 3gun sadece açık bı şekilde tentürdiyot surmemi hava almasını söyledi pki ben nezm banyo yapabilirim yaraya su değerse bişey olurmu acaba sormayı unuttum doktora