Gizem111 doğum sürecini yönetmek kolaylaştırmak kendi elinizde suyunuz gelirse tabi ki hemen gidin ama sancılarınız başladığında hemen hastaneye gitmeyin iyice dayanamadığınızda gidin.Sabah 12de sancılarım başladı yavaş yavaş sıklaştı akşam 6ya kadar evde bekledim hep sıcak suya girdim evde merdiven inip çıktım ve squat yaptım iyice sıklaştığında hastaneye gittim açılmam 8cm olmuş.Sıcak su hem rahatlatıyor hem açılmanızı ilerletiyor aklınızda bulunsun.Hastaneye gittim 1-2 saatte orada sancı çektim açılmam 10cm olup kafası görününce doğum başlatıldı 1 buçuk saat sonra oğlum doğdu.Gelmemekte o kadar ısrarcıydı ki doktorum en son vakum kullanarak çıkartacaktı ama bana halâ söyler bizi dinleyip güzel ıkındığın için başardın diye.Ağlayıp çığlık atmak yerine ebeleri doktorunuzu dinlerseniz doğru ıkınmayla çok güzel bir doğum geçirebilirsiniz🌸