Sulerzz çok geçmiş olsun 18+5 olduk ve 8. haftadan beri bende kullanıyorum. Ben önce ilaç çık uyku ve sersemlik yapıyor diye 1 uyumadan yarım saat bir saat önce 1 tane içiyordum ama kusmalarım çok oluyordu. Acillik oldum bir gün ve kadın doğum doktoru ilacın dozunun normalde gece uyumadan önce 2 tane olduğunu bulantısı fazla olan gebelerde sabah-1, öğlen-2, gece uyumadan-2 olacak şekilde günde 5 doza kadar kullanılabileceğini gebeler için olan bir ilaç olduğu için gönül rahatlığıyla içebileceğimi söyledi. İlacı içer içmez kustuğumda çok oldu ama ilaç ertesi gün tesirini gösteriyordu sanırım ilaç değil içtiğim su çıkıyordu. Normalde ilaç aç karna diye geçiyor ama ben çok aç ya da çok tokken kusuyordum bu yüzden ilacı akşam 8de yemek yedikten sonra 11 gibi içip en geç 12,1 gibi uyuyorum