36+4 olduk. 2 gün önce ve bugün doğru düzgün brisey yiyemedim ve kustum birden oluyor baş ağrısı ile beraber. Normalde prilam kullanıyorum yatmadan önce ama şimdi icsemde gun içinde kusuyorum kusunca rahatlıyorum. Bu doğum belirtisi olabilir mi yda açılma başlamış olablir mi ? Yarın doktora gideceğim ama merak ettim böyle tecrübesi olan var mı? Kusmami saglayacak kadar karışık şeyler bile yemiyor ama.yine kusuyorum anlamış değilim bitkin ve yorgunum