Benim 120 dakikada 178 idi doktor dikkat etmem gerektiğini söyledi. Şeker ölçüm cihazı aldım günde 3 4 kez ölçüm yapıyorum aç ve tok 140 üstünü görmedim. Gün içerisinde o içtiğimiz şeker kadar yükleme yapmıyorum vücuduma. Dilerseniz sizde şeker ölçüm cihazı alıp aç ve tok ölçüm yapabilirsiniz. Böylelikle ne yediğinizde artıyor ne yediğiniz de düşüyor takibini yapabilirsiniz 🙏🏻