Maybaby Pazartesi doğumum var inşallah 😍 uygulamaya göre 15 gün ama sezaryan olacağı için 2 günüm kaldı Heyecandan uyku uyuyamıyorum dua edin anneler inşallah rahat geçer 🌺🥰 sizde dualarimda olucaksiniz