Hill8 Kızlaaar adetmişim gibi sancım var ve kasıklarım kasılıyor sanki bebekte çok hareketli sizce Doğum belirtisi olabilir mi (38+5)
zelihayuksek Hill8 bende 3 gündür o ağrıyı çekiyorum adet sancisi nst de sanci çıktı ufak ufak ama açılma yok ve bebek yukarda 😐 bu ağrılar sıklaşirsa ve hic geçmezse dogum sancısıymış
Kekmez Hill8 yani bir ultrason aleti yada nst cihazı olmadığı için tahmin etmek zor tabiki ama pozisyon değiştirdiğinde ağrın geçiyorsa yalancı sancı olabilir
Vethekelif Bende de var aynısı 38+3 ama sürekli değil geçiyor gidiyor Doğum habercisi diye düşündüm bende hani direk kasılmalar başlamadık ama sanki yazdığım yakın diyor gibi
Vethekelif Hill8 iyi bari🙂benimde yarın kontrol var bakalım yavas yavas gelsinler yahu artık hevesle bekliyoruz😀