HelloooMomy Kızlar bebeğime oda yaptım. Yatak odamda çok yerimde yok açıkçası sizce ahşap beşik mi alsam yoksa park beşik mi? Ne kadar süreye kadar yanımızda yatırırız ki? Ahşap beşikten düşme tehlikesi yüzünden korkuyorum açıkçası ☹️
Gulll00 HelloooMomy ilk cocugumda ahsap besik kullanmistm. Simdikine park besik aldim. O kadar rahatmiski anlatamam. Kesinlikle park besik
Smyykrc- HelloooMomy ahşap beşikler çok güzel ama sırf kullanışlılık açısından bende park yatak aldım
selencinaar HelloooMomy merhaba kesinlikle anne yanı park beşikleri tercih etmelisiniz hem kullanım açısından uzun vadeli. Benim nasip olursa Kanz Sleep Side begendik onu almayı düşünüuyorux size de fikir olsun🥰
HelloooMomy elifipekdemir Melikebldz Gulll00 Smyykrc- Sibelipekf selencinaar Anne-54 Smy17 Kızlar cevaplarınız için teşekkür ederim. Peki park beşikte hangi marka tercih ettiniz?
Fatma-ylmz Gulll00 aynısı ablam da yaptı oda oldukça memnun kalmış tı ben de park yatak alacağım nasip olursa
Sibelipekf Park yatak huggy marka 5 in 1kullaniyorum kendi sitesinden aldım yandan 5 kademeli şekilde açılıyor içine de bir yatak aldım ben memnunum
Smy17 HelloooMomy gözü kapalı park yatak diyorum ben. Görüntüsü hoş olmasa da park yatak çok çok kullanışlı.
Smy17 HelloooMomy elele madre kullanıyoruz çok memnunuz. Aslında şöyle çoğu park yatak aynı işleve sahip anne yanı olması ve 2 kademeli olması bizim tercihimizdi ❣️
Smyykrc- HelloooMomy elele madre aldım içindeki yatak kötü dedikleri içinde e bebekten park besik yatagi aldım. Kullanıp göreceğiz inşallah canım 😊
Fatma-ylmz Gulll00 ben de elele ve Yoyko arasında gidip geldim aralarındaki fiyat oldukça çok elele alacağım galiba
Gulll00 Fatma-ylmz yandan aciliyor anne yani oluyor. Kademesi var. 4 yasinda kizim denedi uyudu icinde rahat etti baya genis hemde. Katlayip seyahatlerde rahatlikla goturulur. Bende yoyko dusunuyordum. Sonra arkadasimda elele gorunce direkt vazgectim. Pahali biseye gerek yok. Cunku elele de gayet kaliteli. 2.750 tl mi ne aldim daha 2 hafta olmustur olmamistir sanirim.
artikbiranneyim HelloooMomy elele madre aldık içinde yatağı da geliyor fakat bizim içimize sinmedi yataş twiny yatak da aldık içine, bi araştırın siz de 🌸
Tutaste_ HelloooMomy ahsapın bence temizlemeside sıkıntı ya eniysi park beşik gıcırdar tahta bizaman sonra . kraft texas var bendede
Hlyabtr00 HelloooMomy ilk oğlumda bebek odası yaptım. Oturma odasına Hamak beşik aldım. Yatak odasına anne yani beşik aldım. Ama hepsine pişmanım. Hepsi kalabalık sadece. En güzeli park besik. Şimdi park besik alicam nasipse. Uzun süre kullanılabiliyor taşıması kolya düşme derdi yok . Bnce park besik tercih edin. Ahşap beşik baya yer kaplıyor