Güzel teyzelerimiz normal doğum beklerken nabız zayıflaması nedeniyle sezaryen e alındık. Bi kaç saat yanımızda kaldı bebeğim doğumdan sonra doğumda kakasını yediğini farketmişti doktor enfeksiyon gelişti yoğun bakıma aldılar onun dışında bi sorunumuz yok çok şükür ama eve eli boş gelmek çok canımı yaktı dua eder misiniz tüm yavrusunu bekleyen anneler ve benim için❤