Tansuuar Bugün doğum yaptım arkadaşlar ancak gaz sancısından ölüyorum. Yürümeye çalışıyorum ama çarpıntım oluyor . Gaz için kesin çözümü olan var mı
erayinannesi_333 Tansuuar ben ilk doğumumda bolca kayısılı meyve suyu ve Burçak bisküvi yemiştim hem sütüm hemen geldi hemde doğum yaptığım gün büyük tuvaletimi gazımı dahi yapmıştım tavsiye ederim 🌸
GuzelMelegimm Tansuuar kimyon. Kesin çözüm canım. Sıcak suya 1 tatlı kaşığı iç hem süt yapar hemde gaz için birebir
_almirasmom Tansuuar komposto yapanınız yokmu bol bol tatlı seyler ıcın bende eve geldım sesefyandan ertesı gun gaz cıkarmaktan uyuuyamadım valla sanıye bası hep gazım cıktı sabah kadar sürdü
Tansuuar _almirasmom çıkmıyor gazım ve bir sürü komposto içtim annem yapmıştı çorba su bir sürü sıvı tükettim yok ölüyorum sancıdan.