Melosum34 Sbeyza ben anlamıyorum pek ama kese yuvarlak ise kız fasulye şeklinde ise erkek diyorlarmış 😃
Melosum34 Sbeyza 😄erkek çocuğu korkulu rüyamdir çok şükür 1 tane var şuan da erkek olursa olacakları tahmin edemiyorum herşeyden önce sağlıklı olsunlar 😃
Melosum34 Sbeyza benimde kanamam var maalesef düşük tehlikesi varmış sağlıkla kucağımiza alırız inşallah
Sbeyza Melosum34 inşallah 🙏 benim bebeğin eşi aşağıda olduğu için kanama yapıyor 10 haftalık şuan 4+5 ten bu yana kanamam var
dika Sbeyza bende 10+4 olacam bu geceden sonra benim de pembe ve açık kırmızı renginde lekelenmelerim oluyor 6 da başladı hayla da oluyor 5 dakikadan fazla ayakta kalayım hemen geliyor siz 10+ kaçsınız