Gamze_gamze Kızlar bugün devlette randevum vardı ama çok bir bilgi veremedi doktor içerisi hayli kalabalıktı. Rica etsem yorumlayabilir misiniz? Anlayanınız var mı?
Fundaaaaa Gamze_gamze canım burda birşey yazmıyor birde devlet zaten odaya beş kişi alıp tek kelime bilgi vermiyor resmen açırı saçma bir sistemleri var sadece tahlilleri yaptırmak için arada bir kaydım olsun diye gidiyorum hem bebeğimi görmüş oluyorum
Gamze_gamze Fundaaaaa aynen öyle doktorlar iyi sağolsunlar ama birşey soramadım tıkış tıkış girdik kesimhane gibiydi
CeylanAk Radyoloji görüntülerim kısmında dosya var onu aç bebeğin tüm bilgileri yazıyor bnde devlete gittim malesefki hiç bilgi alamamıştım doktor biraz tersti şükürki e nabız var biraz geç düşebilir ama sürekli bakarsın
CeylanAk Cloudtg eğer bugün gittiyseniz geç düşebiliyor e nabıza chrome dan girmeyi deneyin uygulamaya çok geç düşüyor