İyi aksamlar anneler bugün stresli birgün geçirdim tansiyonum.hep 9 6 dir bugün 13 8 e çıktı haliyle beni kotulendirdi bunun üzerine kustum ama nasıl bir kusmak oysaki sadece sabah yedigimle duruyordum gözüm bira açılır gibi oldu akşam yemeğini eşim yaptı sağolsun ama yiyemedim midem bulanıyor 34. Haftadayim usuttum mü ne oldu bilmiyorum karnımda tuhaf bir sancı var sürekli devam eden ince ince bı sancı ense kökümde ağrıyor doktora yazdım bu arada tansiyonun normal dedi