Dmrl_02 kılcal damarlara denk geliyor olabilir, ilk başladığımda kendim yada eşim kolumdan yapmıştı koldan yapmak daha zor geldiği için ben 5.aya kadar göbekten yaptım ama bebiş rahatsız olmaya başladı her iğne zamanında kımıldanmaya huzursuz olmaya başlamıştı. Şimdi bacaktan yapıyorum bazende eşim kolumdan yapıyor. Kol daha çok can acıtıyor göbeğimden vururken benimde enjektöre kan geldiği olmuştu