Booksandcats tabi çok şükür 🤲🏼mesleğimi çok seviyorum, maaş almasam da kadroyu boşuna işgal ediyomuşum gibi de oluyo biraz, aralıksız izinde olunca okul da boşta kalıyo, bi yandan annelik duygularım baskın geliyo kendim büyütmek istiyorum ne bileyim 🙇♀️