bilgeeS Devlet hastanesinde yapıcam bende normal istiyorum . Kaç adet pijama gerekli olur tecrübelerimnizi paylaşır mısınız
06Pembemavi80 bilgeeS bir tane uzun gecelik doğumdan sonra sürekli alttan muayneye geliyorlar rahat oluyor. Sonrada normal alt üst pijama yeterli oluyor
Semakantar bilgeeS ben devlette dogum yapmadim ozelde yaptim 1 takim kullanmistim 1 gece kaldim zaten hastanede yetmisti
bilgeeS 06Pembemavi80 beyaz alsam lohusa pijaması doğumdan sonra bişi olur mı yani çok kanama oluyor mu
06Pembemavi80 bilgeeS benim uzun olan beyazdı bı sorun yaşamadım zaten hastane sürecinde giydim . Diğer pijama takımında biraz.koyu renkti . Hastaneden çıkarken giymiştim onuda. Aşırı olmamıştı hasta bezi takıyoruz zaten oda gayet büyük
Sibel3434 2 tane pıjama köyün alt varsa koyabilirsiniz kanama fazla olursa ister istemez fazla istiyor alt pıjama
piiremsesinannesiii bilgeeS 2 tane götürmüştüm yeterli olmuştu ama doğum esnasında elbise gibi bir pijama daha vardı üstümde ayrıyeten
Masym34 bilgeeS bir gece kalmıştık 3 tane alt üst koymuştum 2 tanesi kirlenmişti alttan muayene içinde zaten hastane önlüğü giydiriyorlar ilk gittiğiniz zaman doğumdan sonra pijama giydiriyorlar