Bepanthol ve popolin onerebilirim ama tabi her cocuk farkli bizde bu ikisi cok ise yaradi sudokrem de cok iyi ama cok yogun acikcasi cilt tamemen ememiyor onu surulumu bana zor gelmisti mutlaka bol bol cocuk yikanmali ne kadar temiz olursa o kadar az kizariklik olur sevgiler 🌸