Nurci merhabalae her 10 gebeden biri bu süreçte muhakkak sinir sıkışması denilen özellikle parmakta bilekte başlayıp kolda biten karpal tunel sendromunu yaşıyor . Ben artık bununla yaşamaya bağışıklık kazandım gibi birşey . İlk başlarda kalp krizi geçiriyormusumda haberim olmaz diye bile korkardım özellikle geceleri rahatsız eder sabaha kadar hangi bölgede baskıdaysa sabah oranız uyusuk uyanırsınız ayağa kalkınca yuruyunce hareket edince geçer . Elinizi kolunuzu cok uğraştırıcak hareketler yapmayın telefonla fazla uğraşmayın bez sıkma , el örgüsü , saç maşalama elektrik süpürgesini bile kolunuzu değiltirerek tutun. Gebeliktem dolayı sinirlerde sıkışma var