Arkadaşlar 34,cü haftayım cok ciddi idrar yolu enfeksiyonu geçiriyorum idrar tahlilimdese çıktı aynı zamanda hem dudağımda yara hem dişim iltihaplandı tekrar acile gitsem antibiyotik yazıcaklar bugune kadar bir parol bile içmedim kullananlar varmı ilacın adını yazabilirmi