Mommytwice2 Yani ishal gaz sancısı gibi bişey mi ? Bugün hiçbir şeyim yokken bir kere nst de sancı yüz çıktı. Ama ben hafif bir gaz sancisi hissettim sadece. Onda da usutmeme yordum. Arada giriyor yine gaz sancisi