Ilk kizimda o kadar zor bir hamilelik gecirdim ki bel agrisi vajinal varis kalca agrisi topallayarak yürürdüm kamyon carpmis gibiydim adeta.Bu hamileligimde ise bedensel olarak hic bir sorunum yok 33 haftadayim ahatla egilebiliyorum kalkabiliyorum cok rahatim psikolojik olarak zor sadece riskli gebe oldugum icin gebelik sekerim oldugum icin ve bu bebegim de kız alakasi yok yani cinsiyetle