Firdevsk66 Bebeğim dün doğdu çocukta titreme vardı sıçrama hareketi gibi aldılar dün kuveze koydular tahlilleri neyi iyi bişey çıkmadı dedi ama bu titremesi yine devam etti yine aldılar bunu yaşayan varmî sebebi nedir?