Gizem1992 Sizinle aynı haftada değilim bebişim 4 aylık oldu bile :) ancak o haftalarda benimde ağrım vardı 4 gün falan sürmüştü hatta regl olmayı beklerken hamile olduğumu öğrenmiştim. 7. Haftada da kanamam olmuştu doktorum endişelenmememi normal olduğunu yerleşme kanaması ve ağrısı olduğunu söylemişti. Ancak eğer ağrınız şiddetlenir, kanamanız - akıntınız olur ya da içiniz rahat etmezse bir kadın doğum acile başvurabilirsiniz 🤍 umarım sağlıkla kavuşursunuz bebeğinize 🌸🙏🏻