Svncezo nacizane tavsiyem tatlıdan uzak durmanız. Ben de sizin haftanıza kadar baya bir tatlı falan yedim, kilom bir az hızlı artmaya başladı, ama esas bebeğimin amniyon sıvısı arttı, doktor yasakladı tatlıyı falan azalması için, 2 ay sonra anca azaldı. Böyle sorun yaşamamanız için dikkat etmeniz gerekir