shtngstr Kızlar merhaba 36+1iz 2900 olmuşuz doktorum bence 40ı bulmaz bulursa da kilolu olur sezeryanla alırız dedi bende doğumum kolaylaşsın istiyorum biraz araştırdım bu çayları gördüm. Sizin bir bilginiz var mı? 1 ay önceden başlamak gerekiyormus sanırım 🤷♀️
Reyhankarabiber shtngstr canm ahududu yaprağı çayı içiyorum ama hiiiç gelesi yok kızımın 😂 39+3 olduk hurma squat merdiven in çık yürüyüş neler neler ama gelmeyince gelmiyor bizim kız da 4 kiloyu geçti ama sezeryan demedi hala doktor çok şükür
shtngstr MelekMervertlek ay masallaaaaah sizin bebis baya tombişmiş bende kendime çok diyorum 😂 ya doktorum 40i bulmaz dedi ama burada yazılanlar hep ileri haftalarda bende gerildim geç gelirse kilosu nasıl.olur diye
sonsuzmasalim shtngstr cok övüyorlar. rahim agzini yumsattigini ve yirtilma payin azaldigi söyleniliyor insallah faydasini görürüz😅
sonsuzmasalim shtngstr saglikla gelsinler insallah🙈 bence ama bebegin kilolu degilki ben 36 haftalikken benimki 3200g gelmisti🙄 bence cok sacma doktorun 40 haftayi bulursa sezeryan olman gerek demesi
shtngstr sonsuzmasalim evet sizi görünce bana da normal geldi kilolu demedi de 40ı bulursa kilolu olabilir dedi 3400 üzeri seni zorlayabilir dedi 🤷♀️
shtngstr Reyhankarabiber ay maşallah ya benim doktorum sanırım biraz pimpirik 😂 su an bizimde normal ama ne olur bilmiyorum 🤷♀️ ay 38de gelsin istiyorum ya doktorum da su an bile doğsa sorun olmaz artık geçtik tehlikeli dönemi bundan sonrası onun ve Allahla arasında dedi
sonsuzmasalim shtngstr 4 kiloya kadar normal dogumda sakinca yoktur bence eger aklinda normal dogum varsa sonuna kadar dene hemen sezeryani kabul etme
Reyhankarabiber shtngstr ben 36 dan beri hergün doğsun diye umut ediyorum gelişimi 2 hafta önde diye ama asla gelmiyor bekleme sende amaaan de geç boşver 😂😂
Mortutku Bende merak ettim birde hanımlar hurmayı cennet hurması mı yiyorsunuz yoksa Medine hurmasımı
sonsuzmasalim shtngstr o zaman sonuna kadar git canim kabul etme sezeryani 😘 hayirli bir dogum nasip olur insallah