Zseda yalandunyaa İnci çok naif çok güzel bir isim. Biz de Beril diyorduk hep son dk Ada koymaya karar verdik😃
Esraalbayrak Şuan 14 haftalığız bir erkek denildi bir kız muallaktayım 😅 ben kız olduğuna karar verdim 😅🤷🏻♀️ Şuan aklımda mihra var değişirse güncellerim
hakinh Esraalbayrak ben hep erkek hissediyorum diye söylüyordum.🙈 NIPT testi sonucunda meğer cinsiyeti daha erken öğrenebilir misiz. 😅 Doktor %80kiz dedi. NIPT testi yaptirdigim yere sordum %100kiz olduğunu öğrendik. ☺️
Nuryakup Zseda Allah’ın yasakladığı kavmin ismiymiş sanırım Google de cennet bahçesi olarak geçiyor ama kaynağına indigimiz zaman böyle çıkıyor tabiki siz en iyisini bilirsiniz ilk kızım da bide şimdi de çok araştırıyorum kız isimlerini anlamlarını ❤️😊
Zseda Nuryakup Ben tek anlam biliyorum hiç araştırmadim,kaynağa indiyseniz sizin dediğiniz doğrudur 😀