Leylagny Arkadaşlar progestsn kullanmaya başladığım günden belli koku yapıyor bir de akıntım yoğunlaştı gibi normal mi bu durum sizde de böyle olan var mı
Nanecay Mantar yapıyor evet bende en başından beri kullanıyorum çok çektim mantar akıntı kaşıntı yapıyor doktorunuza söylerseniz onun için ayrı ilac yazar krem veya fitil
artikbiranneyim Leylagny progestan bunu yapmıyor, enfeksiyon sebebiyle bu dedikleriniz oluyor. Onun için de fitil veriyorlar
Glyctkl Bence Progestan koku yapıyor bende sorunu yaşıyorum çamaşıra dikkat ediyorum ve sürekli yıkama ihtiyacı duyuyorum 😖
Alpmom__ Leylagny ben öğrendiğim andan itibaren yaşıyorum bu durumu . Hem koku yapıyor hem de beyaz akıntı ilaçtan fazla kalan kısım olduğunu düşünüyorum . Sık sık çamaşırınızı değiştirin . Kuru kalmasına dikkat edin ben öyle yapmaya çalışıyorum
Malajin17 Leylagny arkadaşımda koku değil ama meme ucundan hassasiyet ve baş ağrısı yapmıştı herkeste farklı tepki oluyyor demekki