Tugces27 Acelyapova ne zaman yaptı acaba ben de 9 aydır oraya gidiyorum bu hafta doğumum olucak ama şikayet varda anestezi doktoruyla ilgili kötü yorumlar okudum biraz etkilendim :(
Ebruuuuuuu88 Ben 10 sene önce ilk oğlumu orda doğurdum memnunda kaldım açıkçası ama Şuan nasıldır doktorları hastane işleyişi tabi bilemem arkadaşlar