Merhabalar, bugün kan tahlil sonuclarimda ALT AST AMILAZ (karaciger enzimlerim) sonuclarim yüksek çıktı, 20 haftalik hamileyim. Doktorum beni dahiliyeye yönlendirdi biraz icim karardı okuduklarimdan boyle yükseklik yasayan oldumu karaciger enzimlerinde 😔😔