AishaIbrahimli Selam ağrılarım oluyor adet ağrısı gibi ,bazen az bazen şiddetli. Normalmi?? Bir kaç gündür beyaz akıntı da geliyor
012908- AishaIbrahimli ayni belirtilerim var 2.gebeligim normal korkulacak bişey yok bebegin hareketinde veya akintida kan filan yoksa sıkıntı yok
zelis63 AishaIbrahimli bende 37 oldum bugün benide 1 haftadır ara ara vuruyor bugünde tam sancıydı ama devamı gelmedi yalancı sancıların artk gelmesi normal sona geliyoruz😢🥰
AishaIbrahimli Süreci git gide kısalıyor hastaneye ne zaman gitmeliyim ? Şiddetli deyil hayla, amma ağrı süreci 10 dakika bir olmuş
3aslanannesi AishaIbrahimli ağrıların düzenli mi ilerliyor akıntın fazlaysa ondan kaynaklı olabilir bende geçen gece gittim ağrıdan dolayı nstde çok hafif sancı göründü ona da tam sancı da denmez akıntım fazla olduğu için ağrımın fazla olabileceğini söyledi doktor bugün 36+1 im bende ilaç verdi 3 gün sonra nstye gel tekrar dedi
AishaIbrahimli Azerbaycanlı kızlar )) kimse var? Ağrılarım evvel vaxtsız olurdu ,indi 10 deqiqeden bir tutur,şiddetli deyil hele. Aşağıya da vurur ağrılar ağ axıntı gelir. Riskli hamilelikdir mende
AishaIbrahimli 3aslanannesi evet ağrılar şimdi düzenli geliyor kaç gündür ağrı çekiyordum zaten,şimdi düzenli olmağa başladı ,şiddetli ağrı ne zaman olur??
AishaIbrahimli Bende riskli gebelikdir 36 haftaya kadar Allahın izniyle nelerden keçdim Elhamdulillah Doktorlar 36 dan sonra doğumun tehlikesiz olduğunu söyledi Allahın izniyle
3aslanannesi AishaIbrahimli zamanı olmuş oluyor ya 36 sonrası ondan risk oranı çok düşük oluyor benim ilk oğlum 34+5 de dünyaya geldi duramadı yerinde o zaman da çok risk olmuyor zaten sadece solunum sıkıntısı sarılık VS gibi durum olursa küveze alıyorlar zaten
Mercimeek AishaIbrahimli anllattığına göre doğum sancısı kuzucum bir doktoruna sor bakalım arama şansın varsa yoksa da acile başvurabilirsin
AishaIbrahimli AishaIbrahimli kasıkda ağrı belde ağrı sancı ,karında sancı ağrı,aynen adet ağrısı gibi.
AishaIbrahimli AishaIbrahimli Mercimeek hastanede yatmakdan bıktım artık (( Gitsem boşuna beni yatırırlar diye istemiyorum gitmek,agrilarimi evde cekmek istiyorum,hayla su ,kan yok,düzenli ağrilardı,şiddetli olmasıni gözluyorum o da olmuyor,normalmi?