Benim ilk çocuğumu Koray bey doğurttu. O zaman vitaledeydi tabi. Sonraki gebeliklerimde de yine ona gittim düşükle sonuçlandı ama Koray beyden her zaman memnundum. Olumsuz konuşan bir doktor asla değil bence bu çok önemli. Zaten hamilelikte anksiyete tavan yapıyor. Normal doğumu destekleyen bir doktor sezeryan sonrası normal doğumu da çok yapıyor tecrübeli baya. Ben hep memnundum sizde olursunuz inşallah