23567980 ben yaşlanma veya kireçlenme de deniyor ondan dolayı 36+1 de doğum yaptım. 33.haftada belli oldu o zamana kadar hiç sorun yoktu 1 2 hafta önden gidiyordu boyu kilosu doktorum 4 doz ciğer geliştirici yaptı gün aşırı da kontrole gittim beslenme azaldığı ve git gide bittiği için hareketleri de azalıyordu 35. Haftaya gelmiştim 1 haftada 50 gr almıştı sadece doktorum da karnında beslenemiyor doğması en hayırlısı beklemeyelim dedi. 36+1 de kontrolden hemen sonra aldı 2750 çıkmıştı usgde kilosu doğdu 2.5 kg 🙃