gonulmusic Selam kızlar. Bebişlerinizin tekmelerini ya da hareketlerini hissediyor musunuz ? Ben hicbirsey hissetmiyorum ?
Freefam gonulmusic 15+5 ultrasona gore 16+2 4. Gebeligim bikac gundur hissediyorum pit pit seyiriyor ilk gebeligimde 18. Haftada hissetmeye baslamistim 20. Haftada bebek hareketi oldugunu anlamistim
gonulmusic Gebeliğim. Hatırlayamıyorum ilkinde ne zaman hissettim herhalde 19 20 gibi mi hissettim acaba 🤷🏻♀️🤔🤔🤔🤔
Serpogrtm gonulmusic ben 18 haftamdayim ama hissediyorum ☺️ bu sizin kilolu olup olmamaniza bağlı. Birde ilk gebelikte yaklaşık 19 20. Haftada hissesilir
gonulmusic Gamze_dn ben niye hissetmiyorum ya 😩 ve 2. Gebeliğim. Hissetmek istiyorum artık. O tekme vurduğunda eşime koş koş koş demeyi özledim 😀😀
Gamze_dn gonulmusic disardan belli olmaz cnm eminim sende hisseduyirsun da bebek oldugunun farkinda degilsindir .Arka arkaya segirme kasikta ara ara kipirti oluyor .Kafaya fazla takma ben takinca hissetmiyom.