Merhaba kızlar, ben şu an yurtdışındayım. Gelmeden önce kiralık bir evdeydim. Çok uyguna kalıyordum. Ben gelince evi anneme ve kardeşime emanet ettim şimdi onlr kalıyor. Burda kalışımızda kesinleşince ev sahibini 2 ay önce aradık söyledik. Tamm dedi yeni kontratı kardşeinn adına yaparız ama eski kira olmaz. Zam yapacam dedi. Biz de hakkındır dedik tamm dedik. 1 temmuzda kontrat yenileniyor normalde. Geçenlerde kapıcıyı aramış evimi 10 gün içinde boşaltsınlar demiş. Eşim aradı, siz fırıldaklık cevirdiniz evi kiraya verip kaçmışsınız diyo😂 dedim kardeşim var git bak. Neyse öyle böyle en son dedi kim oturacaksa 20 bin isterim. 15 e bile razıydık ama 3500 olan kirayı o kız nasıl 20 bin ödesin. Asgari ücretle çalışıyor. Ev sahibinde taahhütnamemiz varmış eşim söyledi, bizim yasal bir hakkımız var mı? Yani adam 2 ay önce farklı şimdi farklı konuşuyor. 10 gün içinde kim ev bulup çıkacak hadi çıksın da, 25 ten aşağı ev yok eve çıkmak 100 bini bulur. Annemle konuşmuyorum ama durumlarına yine de üzülüyorum. Yapacak bir şey var mı bilgilendirirseniz sevinirim