merhaba kızlar adetimden 4 gün geçti bugün hastaneye gıttım karından baktı doktor bişey gözükmedi daha çok erken ondan olabilir dedi haftaya tekrar gıdıcem kan verip öyle çıktım doktor beta 3000 lerde olunca genelde görüyoruz dedi şimdi kan sonucuna baktm 5000 lerde çıkmış şimdi şüphelendım neden gözükmedi o zaman diye bilgisi olan var mı