yesmad Yarın 7+1 olacak 6+5 te kalp atışı karından duyulmadı yarın tekrar bakılacak ne olur dua edin de kalp atışı olsun şu 3 gün geçmek bilmedi. Kese 6+5 te 17 mm çıktı içinde bebek olup olmadığını söylemedi doktor
Bures48 yesmad Canım telaşlanıp kendini sıkma hiçbir sorun çıkmaz Allahın izniyle bende haftaya gideceğim belki bende duyamayacağım çünkü doktora gideceğimde 6+3 olacak bende tedirgin oluyorum ama gönlümüz ferah olsun her şey çok güzel olacak 🙏🥰🥰
Skck yesmad inşallah Rabbim korktuğunuza uğratmasın o haftalar da kese gözüküyor sonra kalp atısı genelde 7-8 9 da duyan var sağlık olsun
yesmad Bures48 bilmiyorum normalde sakin bu kadar panik yapmam ama korkuyu içimden atamıyorum 😔 inşallah sağlıkla duyarız ikimiz de 🌸🙏🏻