Sivrizmuxbka Pazartesi günü çatı muayenesi olcam kizlar Cati muayenesi ne göre mi doğum sekilini söylüyor doktor normal yada sazeryen diye mi
Merveee1996 Sivrizmuxbka ben 32 haftalığım doktorum ultrason dan baktı normal doğum pozisyonuna uygun dedi
FyA Sivrizmuxbka evetttttt bnde çarsamba günü çatı muayenesi olucam veeee ozman söylücek doktorum ozman karar vericez
Damlaozzz Sivrizmuxbka Benimde pazartesi bakılcqk çatı ölçümü yapıcak sonrasında doğum şeklinizi belirler