Pinarx07 Kızlar bende doğurdum bu sabah suyum geldi normal doğum epiduralsiz bir ara yazacağım detaylıca ama imkanı olan epidural alsın ilki epiduraldi çok konforluymuş Ulkunuraltan
RES Pinarx07 suyunuz kendiliğinden mi geldi yoksa önceki gün yoğun egzersiz vs yaptımız mı ? Doğum için yaptığınız şeyler var mıydı
Nurcantas65 Hikayeni bekliyorum özellikle epidural almış ve sonra almamış olmanız açısından farkları. Güle güle büyütün bebeğinizi
Pinarx07 RES sabah 7 gibi bir kasık ağrısı ile suyum geldi birden birşey yapmamıştım 40+4 olmuştu zaten
Nurcantas65 Pinarx07 normali biliyorum hissediliyor 😂 epiduraldd sıkıntı oldumu daha sonra sizde? Ikınma hissini gideriyor gerçi duyduğum kadarıyla