amayinedeiyiilerledim Alla alla öyle miymiş 😂 Eşimle o kadar çok şalgam içiyoruz, o kadar çok mısır yiyoruz veee vazgeçilmezimiz kahveyi günde her akşam beraber içeriz, eşim işte olduğu günler ben gündüzleride yapar içerim. Bu arada 4.5 aylık oğlum var. Hamdolsun herhangi bir azalma olmadı ve hiçbir doktor, ebede bu konuda uyarmadı. Şuan ilk defa burada gördüm ve şaşırdım açıkçası 😂 He yanlıştır demiyorum ama ben ilk defa duydum