Herkese selam, 18+2 deyim. 18 haftalıkken tam doktor rahim ağzımı ölçtü ve 30mm dedi. Bu ne çok uzun ne çok kısa şu an için yeterli dedi ama açıkçası ben biraz gerildim. Çoğu gebe kısa çıkınca progestron kullanmış, sizce bende ağızdan kullanmalı mıyım? Doktorum ilaç kullan demedi ama bilemedim