Buse344161 Vajinal enfeksiyonum baya arttı ama 36 haftalık oldum bebeğimde dönmüş baş aşağı doktoruma sordum canditon diye fitil var onu al kullan dedi ama haftam ilerledi 38 de doğuracağım korkuyorum benim haftamda olup fitil kullanan varmı
beyzaozel Buse344161 Merhaba ne yaptınız doğumda bir sıkıntı yaşadınız mı? Bebeğiniz sağlıklıdır inşallah
OnuurrMom Buse344161 Bence doktorunuzu dinleyin cunku sizdeki enfeksiyon bebege de gecebiliyormus buda bebek icin riskli
Buse344161 OnuurrMom kullanayım ozaman 🤷♀️ ah bi hayırlısıyla doğursaydım aklım çıkıyor şu fitilleri kullanırken daha önceden kullandım ama haftam erkendi
OnuurrMom Buse344161 Bence de kullanin enfesksiyonun bebege geçmesi daha riskli tabi yine tekrar tekrar doktorunuza danismakta fayda var ama burda bi kac yazida gordum enfeksiyonun bebege gectigini ve bende de vardi doktorum hemen fitil verdi hatta iki tane farkli fitil kullandim