Bende çok istemiştim sezeryandan sonra normal doğumu ama doktorum %10 luk risk olduğunu ve önüne geçmediğin zaman bu risk oranı yüzde yüz olur dedi riskleri anlatsam sen vazgeçersin demişti bunu göze alman içinde geçerli sebebin olmalı dedi genede düşün sen dedi ama ben bel ağrımdan dolayı sanırım gene sezaryen olurum