16 haftalık hamileyim doktordan çıktık ilk yattığımda ikili test normal yazıyodu sonra doktorumuz hormonları söylemesini istedi asistandan ve hormonlar yüksek risk çıktı ensesi ince olduğu için test normal çıkmış fetal dna önerdi ama çok pahalı aynı durumu yaşıyanınız var mı hormonlar yüksek down diyor ama ultrason normal gebelik diyo