mervedmrcn endişelenmeyin, gebelikte oluşan kistler kendi kendine yok olabiliyor. Benim gebelikten önce 10 cm kistim vardı, o şekilde doğal yolla gebe kaldım. Şuan kistim bir 9 cm de düşüyor bi 13 cm e çıkıyor. Hormonlarla alakalı. Benimki sezeryan ile beraber alınacak. Bebeğe herhangi bir zararı olmuyor. Hele ki gebelikte oluştuysa hiç endişelenmeyin büyük ihtimalle bir kaç haftaya yok olur.