Anonim-1 Merhaba. İkinci kez ovülasyon takibi yapıyorum. İlk yaptığımda yavaş yavaş koyulaşmıştı bu sefer birden koyulaştı. Femometer uygulamasını kullanıyorum oraya yüklediğimde son testime düşük analiz dedi. Sizce bu günü değerlendirmeli miyim?
Nergisim09 Anonim-1 yumurtlamissin canım bugünü mutlaka değerlendirin teste devam et çatlamayida gorceksin
zlemceylan Anonim-1 bence değerlendirin minnakkurabiyeler diye Instagram sayfası bu testlerle ilgili size dönüş yapıyorlar satıcının sayfası bende oraya sordum ovulasyon dönemindesiniz dedi
Anonim-1 Nergisim09 teşekkürler silikleşince artık ilişki takibine de gerek yok di mi. Bu arada eşimin sperm ileri hareketi ve morfolojisi düşük bu ay gynoseed jel kullanıcam inşallah işe yarar🙏🏻
Anonim-1 zlemceylan uygulama hâla düşük diyince acaba daha koyu olmasını mı beklemeliyim diye düşündüm ben de. Teşekkür ederim
zlemceylan Anonim-1 rica ederim ama şimdi uygulamayı indirip bende kontrol ettim biraz ışık olan yerde çekince %si düşük çıkıyor çok ışık olmayan bir yerde çekip tekrar deneyin isterseniz