Barbie77 Kızlar biz 9+5 olduk en son 2 hafta önce gittik doktora 11. Haftada çağırdı tekrar doktor siz ne sıklıkla gidiyorsunuz en son ne zaman gittiniz? Benim ilk gebeliğim çok merak ediyorum ben 🥰
Leylagny Barbie77 bizde 9+6 yiz 11. Hafta da çağırdı bizi de akıntım var şuan biraz bel ağrım var bugün ara ara hafif kasik batması öyle
Yeniyeniden Barbie77 10 haftalık olduk 3 gun once gittim büyüyor hızla 4 boyutlu bakti hatta burun kemiginide gordum dedi 🙂 2 hafta sonra gel ikili tarama testi yapalım dedi
Barbie77 Leylagny En son ne zaman gitmiştin canım? Ay ben mi çok merak ediyorum acaba 1 ay çok uzun geliyor 🙈
MGeslemelif 9+5 te gittim en son ense kalınlığı yüksek biraz dedi başına böyle bisey gelen varmi günler geçmek bilmiyor sıkıntı yapıyorum