Ozlmm5 Adetime 10 gün var test yaptım çok silik hayalet çizgi var ama resimdekinden azıcık daha net görüyorum ben böyle olan oldu mu siz de görebildiniz mi
Kur Canım ben bişey göremedim ama birkaç gün sonra tekrar dene benimde bat 15 5 gün kala filan yapıcam
Gkce18 Canım ben gördüm silik şekilde, bu markanın benimde bu ay böyle cıktı hatta daha belirginiydi ama regli oldum umarım sen hamilesindir 💗
yasminnnnnnn Ozlmm5 benimde geçen ay böyle çıkardı hatta daha belirgindi hamile değildim inşallah siz hamilesinizdr
Ozlmm5 Pamiramsi Cnsgumus Prodictor ile yaptım negatif bekleyeceğim perşembeye kadar o zamana kadar varsa belli olur 😊
Pamiramsi Bende gördümmm bu şekilde gidip kan verdiğimde 7.53’tü ama kimyasal oldu maalesef sende gidip bi kan ver istersen canım ya da biraz daha sabret adetin geçsin net sonuç alırsın. Testler bazen hatalı olabiliyor çünkü