gayesblog
metemom_
X bir isim üzerinden örnek vermediğim için tepki göstereceğiniz herhangi bir durum göremiyorum. Sadece ilk kez bu forumda bu kadar günlük hayatta karşılaşma ihtimalimizin yüksek olduğu isimleri gördüğüm için mesajı o sebeple yazdım. Kimsenin koyduğu isme karışmadığım gibi sığ düşünceli olduğumu da düşünmüyorum. Tartışmayı uzatmayacağım istediğiniz ismi istediğiniz şekilde koyabilirsiniz zira karar merci ben değilim. İyi akşamlar.