Gunduzanne Kızlar gebeliğim çok yeni ama hem sezaryenden hemde gögsümden süt gelmemesinden korkuyorum, yani öncelerde mama veririm nolucakki diyodum ama şuanda okadar istiyorum ki emzirmek. SİZLER NELER YAPTINIZ SÜT İÇİN? Sezaryen doğum yapanlar
Daisyy000 Gunduzanne Bende en etkilisi solgarın b12si oldu. O sayede sütüm ciddi oranda arttı. Allahım ne olur en azından 1-2 ay emzirebileyim diyordum ,oğlum 1 yaşına geldi hala emziriyorum şükür
Sssa Gunduzanne ben de sezeryan doğum yaptım hem de erken sütüm hemen ertesi gün geldi☺️ bence pozitif olmak çok önemli bol bol su masaj
yasmin441 Gunduzanne öncelikle bence stres yapmamak gerekiyor ne olursa olsun, ben sezeryan doğum yaptım belliydi hemen hemen sezeryan olacağı bebeğim hep tersti hiç düşünmedim gelir mi gelmez mi diye hep gelir diye düşündüm çünkü vücudum bebeğim için hazırlanır diye düşündüm hep sezeryandan çıktığım gibi bebeği getirdiler yapıştırdılar mememe direk sütüm geldi ekstra bir şey yapmadım