Merhaba arkadaşlar. 37 haftalık gebeyim. Son bir aydır bebeğimin karın çevresi değeri olan AC değeri geri kalıyor. İlk başta bir hafta geri denildi, sonra on gün, bu hafta da on iki gün geri kalmış. Bu şekilde olan birileri var mı acaba ? İlk başta tolere edilebilir değer denilmişti. Şimdi geri kalmaya devam ederse normal doğum bekleme şansımız olmayabilir deniliyor.